Sortida al Tibidabo!

El passat dijous dia 7 de juny, les persones usuàries de la Fundació Astres, tant del CO Girona com del CO Santa Coloma, van realitzar una sortida al Parc d’Atraccions del Tibidabo, a Barcelona.

Com cada any, el parc organitza la seva jornada de portes obertes “ Un estiu sense barreres” perquè les persones amb diversitat funcional puguin gaudir de les atraccions en igualtat d’oportunitats.

Sentim la veu d’una de les persones protagonistes de l’excursió:

(…) Quan ens van dir que aniríem al parc d’atraccions del Tibidabo va ser una notícia molt sorprenent, no ens ho esperàvem.

El camí d’anada al parc es va fer una mica cansat.  Estàvem impacients per arribar-hi. També va haver-hi problemes just abans d’arribar, ja que un autobús que anava davant nostre es va espatllar i nosaltres cada cop estàvem més nerviosos. Vam haver d’esperar una mitja hora per poder entrar.

A l’arribar ens vam posar a esmorzar i, per fi, vam començar a pujar a les atraccions. La llàstima és que hi havia moltíssima  gent i havíem de fer cues de més d’una hora per poder gaudir de les atraccions i l’espera es feia molt cansada.

Només vam poder pujar a dos o tres atraccions amb els companys i educadors.

Al migdia vam fer una parada per poder dinar  i, al cap de poca estona, ja vam tornar a agafar l’autobús per anar cap al taller. El conductor ens va posar una pel·lícula i el trajecte es va fer més curt.

Amb els companys i educadors vam passar un dia molt “guay” perquè  anàvem tots junts i ens vam portar molt bé.

Cal destacar que ens ho vam passar molt i molt bé i que volem repetir tots junts aquesta sortida!!(…)

Des de la Fundació Astres, les activitats que es programen són diverses, variades i adaptades a les necessitats de cada persona que s’atén.

La visita al Tibidabo, de ben segur, que es repetirà!