Jornada de portes obertes al Centre Ocupacional de la Fundació Astres de Girona

Estructura per a fer un hort urbà constyruïda al Centyre Ocupacional de Girona. Foto. Fundació Astres

Anualment el Centre Ocupacional de Girona obre les seves portes a tots els familiars de les persones que atenem per tal que puguin veure en primera persona, “en viu i en directe!“, què fem al servei.

Ahir, dimecres 28 de novembre de 2012, vam celebrar la jornada de portes obertes i vam rebre la visita de molts pares, mares i familiars que van canviar el seu dia a dia,  la seva quotidianeïtat, per passar unes hores amb els seus fills i filles i amb els i les professionals del Centre Ocupacional.

Els nois i noies van preparar un video on explicaven, de viva veu i amb les seves paraules, quin valors  i competències es treballen al Centre Ocupacional.

També els van mostrar les activitats ocupacionals que porten a terme, com l’elaboració de bijuteria o la construcció d’horts urbans i jardineres.

Finalment van convidar als pares, mares i familiars menjar unes les galetes molt especials: les galetes commemoratives del 10è aniversari de la Fundació Astres.

Va ser un dia rodó i esperem repetir-lo l’any vinent!

Galetes commemoratives del 10è aniversari de la Fundació Astres. Foto: Fundació Astres