La llar residència Sant Ponç de la Fundació Astres celebra el 1r torneig de ping-pong

Foto de família del 1r Torneig de pong-pong de la Llar Residència Sant Ponç

El passat dissabte 1 de desembre de 2012 a la Llar residència Sant Ponç de la Fundació Astres van celebrar el 1er Torneig de ping-pong i va ser tot un èxit!

Persones usuàries i equip educatiu van poder gaudir de valent d’un matí ple d’alegria, ganes de riure i esportivitat.  L’activitat va ser molt positiva, atès que va fomentar el companyerisme i les ganes de fer esport.

Tots els participants van rebre un diploma i un detall personalitzat.

El nostre “Rafa Nadal” particular va ser en F.M., guanyador del torneig, amb gran experiència ens va demostrar les seves qualitats per al ping-pong.

Que tremolin els xinesos, que “Sant Ponç” està preparat per anar a qualsevol competició que se’ns plantegi!