El 23 d’abril a les parades de la Fundació Astres roses i nous productes especials de Sant Jordi

1_Sant_Jordi_Fundacio_Astres_2012Un any més la Fundació Astres surt al carrer per Sant Jordi! El proper 23 d’abril ens podeu trobar durant tot el dia a la Plaça de Catalunya de Girona i al carrer Pere Rodés (prop Pastisseria Trias) de Sant Coloma de Farners.

A les nostres parades podreu comprar roses , embolcallades amb celofanes de diferents colors i altres productes elaborats pels usuaris i usuàries dels Centres Ocupacionals de Girona i Santa Coloma de Farners i de la Residència Can Font.

Entre els productes que podreu trobar hi ha una gran variertat de bijuteria o les nostres jardineres i horts urbans. Podreu trobar-hi els productes del nou catàleg que hem estat preparant per a presentar-lo per Sant Jordi.

I per a l’ocasió, hem preparat edicions especials de bijuteria (anells, braçalets i clauers) per celebrar la diada de Sant Jordi. També hem preparat una jardinera especial de Sant Jordi, que servim amb un roser de roses de pitiminí i una figureta la llegenda de Sant Jordi.

Les roses les vendrem a 3’50 € la unitat i a 6 € si en compreu dues! El preu de les jardineres especials de Sant Jordi és de 15 €. A banda dels nous productes a les parades de Sant Jordi de Girona i de Santa Coloma de Farners també hi trobareu els de les temporades anteriors, que formen part ja del nostre “catàleg outlet” i que podreu comprar molt bé de preu!

La de Sant Jordi és una diada per sortir al carrer! Nosaltres també hi serem: busqueu-nos a Girona i a Santa Coloma de Farners!