Per Sant Jordi roses i bijuteria de la Fundació Astres!

Sant_Jordi_productes_Astres_2013

Avui la Fundació Astres celebrem el Sant Jordi amb parades al carrer! Ens podeu trobar tot el dia a la Plaça Catalunya de Girona i al carrer Pere Rodés de Santa Coloma de Farners (prop de la pastisseria Trias).

A les nostres parades hi trobareu comprar un munt de productes que us han preparat els usuaris i usuàries dels Centres Ocupacionals de Girona i Santa Coloma de Farners i de la Residència Can Font:

• Roses embolcallades amb cel·lofanes de diferents colors, el preu serà de 3,5€ la unitat i de 6€ si en compreu dues!
  • Bijuteria especial de Sant Jordi 2013 (anells, braçalets, clauers…)
  • Una jardinera especial de sant Jordi amb un roser de roses de pitiminí i una figureta de la llegenda de Sant Jordi a només 15€!
  • Els nous productes de bijuteria del catàleg 2013 que hem estat preparant així com us presentarem les nostres jardineres i horts urbans
  • I una secció de productes outlet de fora de catàleg a preus regalats!

Us desitgem una feliç diada de Sant Jordi!