El taller-escola Multifotos col·labora amb la Fundació Astres

Representants del taller-escola Multifotos i de la Fundació Astres el passat 10 de juny. Foto. Fundació Astres

El passat dilluns 10 de juny de 2013 es va celebrar l’acte de cloenda de la primera col·laboració entre Multifotos i la Fundació Astres.

Multifotos és un taller-escola de fotografia a Girona que ha col·laborat desinteressadament amb la realització d’un reportatge fotogràfic al Centre Ocupacional de Girona  de la Fundació Astres i que anirà destinat a ampliar el banc d’imatges de l’entitat.

Aquest reportatge l’han realitzat els alumnes de nivell avançat que de forma voluntària i amb molta il·lusió han compartit el dia a dia amb les persones usuàries i professionals del centre ocupacional i el treball final n’és un bon reflex.

La responsabilitat social no és patrimoni només de les empreses o corporacions també pot ser patrimoni dels professionals, autònoms i emprenedors, com són en aquest cas els amics de Multifotos.

En l’acte de cloenda els alumnes i professionals de Multifotos van compartir un tastet del reportatge fotogràfic amb tots les persones usuàries, pares, famílies i professionals del Centre, unes 40 persones, i en acabat se’ls va fer entrega d’un quadre realitzat membres del taller i d’un petit detall a cada alumne en agraïment a la tasca feta i a la seva sensibilitat.