“Un estiu sense barreres” al Tibidabo!

tibidabo18

El passat Dimecres 12 de Juny les persones usuàries de la Fundació Astres, tant del Centre Ocupacional de Girona com del CO de Santa Coloma, van realitzar una sortida al Parc d’Atraccions del Tibidabo, a Barcelona.

Com cada any, el Parc organitza la Jornada de Portes Obertes “Un estiu sense barreres”, en la seva 18ena edició.  En aquesta jornada es facilita l’accés a totes aquelles persones que presenten diversitat funcional amb l’objectiu de poder gaudir de les instal·lacions en igualtat d’oportunitats. Per aquesta ocasió, el Parc d’Atraccions disposa de voluntaris que ajuden a aquelles persones amb més dificultats a pujar a les atraccions i col·laboren en altres tasques de suport.

El parc d’atraccions Tibidabo organitza des de 1955 aquesta jornada amb l’objectiu de presentar els avenços aconseguits a les instal·lacions del Parc en matèria d’accessibilitat i mobilitat.

Va ser una ocasió molt especial, en què es va passar molta calor, perquè el temps ens va acompanyar. Hi havia menys gent que altres anys i això facilitava l’accés a les atraccions, ja que es va poder pujar a un munt de llocs ( muntanya russa, “tronquitos”, vaixell pirata, Castell misteriós, Hurakán…). Una oportunitat per gaudir, per desconnectar una estona de la feina i per afavorir les relacions entre els companys.

L’any que ve…hi tornarem segur!

tibidabo17