La parada de producte propi de la Fundació Astres, al Mercat de Celrà!

La nostra parada al cerrer Sta. Clara de Girona. Foto: Fundació Astres

El proper divendres 12 de juliol de 2013 podreu trobar la nostra parada de producte propi al Mercat setmanal de Celrà.

A la parada hi trobareu, com és habitual, una àmplia gamma de productes elaborats pels Centres Ocupacionals de Girona i Santa Coloma de Farners i per la Residència Can Font!

A banda de les noves peces de bijuteria, també hi trobareu peces que formen part del nostre “catàleg outlet” i que podreu comprar molt bé de preu; i més enllà de la nostra bijuteria artesanal a la parada del Mercat de Celrà podreu trobar-hi jardineres, horts urbans i molts altres detalls que, ben segur, us agradaran!

Tan si sou habituals del Mercat setmanal de Celrà com si no, us animem a visitar la nostra parada! Us hi esperem!