Molt més que només teatre! La Residència Can Font estrena “La Caputxeta Vermella”!

teatre_can_font_30jul13
Diferents moments d ela representació de “La Caputxeta Vermella” per part del grup de teatre de la Residència Can Font. Imatges: Fundació Astres

El passat 30 de juliol de 2013 els participants del taller de teatre de la Residència Can Font de la Fundació Astres van estrenar l’obra “ La Caputxeta Vermella”, de Charles Perrault, al pavelló de Canet d’Adri.

Creativitat, desenvolupament del propi imaginari, habilitats comunicatives i desplegament corporal s’uneixen a l’activitat teatral.

Acompanyant aquest procés creatiu hi ha una tasca educativa molt fina que té com a objectiu principal, la recerca d’alternatives de reforç positiu que permetin als participants del taller poder millorar el control sobre la seva conducta i accions.

Tothom en va gaudir molt!

Des de la Fundació Astres volem agraïr el treball fet per la Tere, en Jose, en Carlos, la Maria Jesús, la Raquel, en Josué i la Maria!

La Residència Cant Font de la Fundació Astres es crea l’any 2009 per donar resposta a les necessitats integrals (residencials i de vida quotidiana) de persones amb discapacitat intel-lectual i trastorns de conducta que requereixen de suport extern.