La Diputació de Tarragona col·labora amb la Fundació Astres a Terres de l’Ebre per la millora del Parc Natural dels Ports

El president de la Diputació, Josep Poblet, i la representant de la Fundació Astres a Terres de l'Ebre, Marta Cid, signat el conveni de col·laboració
El president de la Diputació, Josep Poblet, i la representant de la Fundació Astres a Terres de l’Ebre, Marta Cid, signat el conveni de col·laboració

La Fundació Astres a Terres de l’Ebre portarà a terme el projecte “Actuacions d’ús públic, millora forestal i recuperació de pastures al Parc Natural dels Ports“, fruit del conveni signat amb la Diputació de Tarragona en el marc de col·laboració entre la Diputació i l’Obra Social “la Caixa” per a la preservació d’espais naturals de la demarcació i la reinserció de col·lectius en risc d’exclusió social.

El projecte inclou la millora de la zona d’ús públic de la Font Vella al Barranc del Llop i el tractament de comunitats herbàcies i/o arbustives per a fomentar la recuperació de pastures per a la fauna salvatge.

L’actuació la durà a terme personal gestionat per la Fundació Astres a Terres de l’Ebre. El projecte fomenta l’ocupació i la formació de persones amb discapacitat intel·lectual en un entorn obert i integrador que afavoreix l’autonomia personal i la inclusió social.