La Fundació Astres participa de nou al MIC Integra 2014!

MIC_2014

Entre el 15 i el 20 d’abril de 2014 es celebra a les comarques de Girona el Torneig internacional de futbol base MIC 2014.

El MIC és un torneig de futbol per a joves promeses que compta amb la participació d’equips de tot el món i des de l’edició de l’any passat té una categoria específica per a equips de futbol formats per persones amb discapacitat psíquica, el MIC Integra!

Un any més l’equip de futbol de la Residència Can Font participa al MIC Integra, que es celebrarà el proper dissabte 19 d’abril entre Llagostera (fase de classificació) i Palamós (semifinals i final).

Aquests són els horaris dels partits de la Fundació Astres a la fase de classificació (Llagostera):

• 9:30 a 10:00 Fundació Astres – CF Ramon Noguera
  • 11:00 a 11:30 Centre de Lleure El Dofí – Fundació Astres
  • 13:30 – 14:00 Fundació Astres – CA La Garrotxa Verd

En cas que l’equip de la Fundació Astres es classifiqués per la fase final, aquesta es disputa a Palamós a partir de 3/4 de 5 de la tarda del mateix dissabre 19 d’abril.

Molta sort a tots els equips!