CREEM SINÈRGIES I INTERCANVI ENTRE ENTITATS: FUNDACIÓ ASTRES i CREU ROJA DE SANTA COLOMA.

Sinergia prové d’un vocable grec que significa “cooperació”. S’utilitza per anomenar l’acció de dos o més causes que generen un efecte superior al que s’aconseguiria amb la suma dels efectes individuals.

La Fundació ASTRES promou en el serveis que gestiona,  crear aliances amb altres entitats del territori per treball conjuntament i assolir la inclusió social de les persones que atenem.

A Santa Coloma de Farners aquesta aliança s’ha consolidat amb la Creu Roja.

Anualment fem un intercanvi que afavoreix les relacions interpersonals entre les persones voluntàries de la Creu Roja i les persones usuàries del Centre Ocupacional. D’aquesta manera comparteixen coneixements, experiències i creen nous vincles que ajuden a millorar les habilitats socials de les persones que hi participen.

També serveix per aprendre a utilitzar els recursos propis del poble i afavorir el vincle entre diverses entitats que treballen amb i per a les persones, molt sovint, amb risc d’exclusió social.

Aquest any hem col·laborat conjuntament en les tasques de difusió de la memòria de la Creu Roja.

resso maig 15

Volem agrair a Creu Roja la seva total disponibilitat per crear aquests moments tant reconfortants i esperem gaudir durant molt més temps d’aquestes trobades.

Moltes gràcies per cada aprenentatge!