Multifotos col·labora amb Fundació Astres

Durant aquest mes de maig de 2015 i fins a finals de juny, la Fundació Astres i l’escola de fotografia Multifotoss han iniciat una nova col•laboració fotogràfica per dotar a l’entitat de més i millors imatges de la tasca diària que realitza.

En aquesta ocasió, els alumnes de Multifotos se centreran en les brigades urbanes d’Astres i l’Autotaller Canigó, per tal de mostrar-nos la bona feina diària que duen a terme aquests professionals, els serveis que ofereixen, com són els seus llocs de treball, els equip de persones que realitzen les tasques etc. A finals de juny, els artistes de Multifotos ens presentaran les fotografies que resultin d’aquesta col·laboració.

L’Associació Multifotos és un taller-escola de fotografia a Girona que col·labora de manera desinteressada amb la Fundació Astres des de 2013 per tal d’ampliar el banc d’imatges de l’entitat.