“El viatge” finalitza el seu recorregut teatral

el viatge AstresEl passat diumenge, dia 7 de juny, es van celebrar les últimes funcions del projecte teatral “El Viatge”. Aquest projecte teatral, protagonitzat per persones en risc d’exclusió social, és una iniciativa conjunta de CEE Palau, Fundació Estany, Fundació Mas Casadevall, el Centre de Salut Mental Alt Empordà, Fundació Ramon Noguera, el Centre Canaan i la Fundació Astres, emmarcat en el cicle Escenaris Especials i que s’ha desenvolupat durant els mesos de maig i juny.

L’equip de teatre de la Fundació Astres du molts anys regalant-nos les seves interpretacions i aquest any, ha estat la seva primera participació en el cicle ‘Escenaris Especials’ i ho han fet atrevint-se amb “20.000 llegües de viatge submarí”. L’experiència ha estat tot un èxit i els ha permès conèixer a altres professionals i actors i aprendre’n moltes coses noves. Els resultats s’han fet notar, i ens han presentat una obra de qualitat que reflecteix el rodatge, la bona feina i que bé s’ho han passat durant el curs.

Felicitats a tot l’equip!