TORNEIG MIC INTEGRA

L’equip de futbol de la residència Can Font participa al MIC Integra,  torneig de futbol d’equips de persones amb discapacitat que es porta a terme dins del marc del Torneig MIC, per a joves promeses que compta amb la participació d’equips de tot el món, en sis categories diferents. Els últims anys, han participat equips com el FC Barcelona, Manchester United, Inter de Milan, Manchester City, Real Madrid, Atlètic de Madrid, Cèltic de Glasgow, Villarreal, Málaga CF o RCD Espanyol, entre altres.

photo

La presentació del MIC i del MIC Integra serà el dia 23 de març, al matí. Es celebrarà a l’estadi municipal de Montilivi de Girona, amb la participació de tots els equips participants.

Les Entitats que participen al MIC Integra aquest any 2016, són:
– Associació San Tomàs – Vic, Osona
– Junts i Endavant – Banyoles
– Centre de lleure “El Dofí” – Vilatenim, Figueres
– Fundació ALTEM – Figueres
– Fundació ASTRES (Can Font) – Llorà
– Grup Fundació Ramon Noguera – Girona
– Fundació MAP – Ripoll
– Club Atletisme “La Garrotxa” – La Fageda, Olot
– Fundació ASPROS – Lleida
– CE Ziga Zaga – Valls, Tarragona
– Penya Special FC Barcelona – Barcelona
– CFS Ciutat de Mataró – Mataró

El MIC Integra, es celebrarà a Vidreres el dia 26 de març. Hi ha un total de 16 equips que participaran. Cada equip jugarà 3 partits de 30 minuts.

L’equip Fundació Astres-Can Font, estarà al Grup C i jugarà a les : 10:00, 11:30 i 12:30.

Els classificats de cada Grup jugaran la semifinal a les 13:30 a l’estadi de Vidreres.

La Final es portarà a terme a Palamós.