Astres Terres de l’Ebre al Fòrum del talent!

El Fòrum del Talent és un projecte que treballa per la innovació social i la transformació cultural dels territoris. En l’edició del passat dia 1 de juny,  es va centrar en noves metodologies per conèixer més sobre l’Economia social, les Persones i Organitzacions.

L’Economia Social va centrar el debat d’aquesta sessió que va comptar amb la participació d’Arcadi Oliveres, professor d’economia aplicada de la UB i una taula d’experiències amb participants del territori com els projectes de La Segona Volta o la Fundació Astres i amb un referent de l’economia social com és el projecte de La Fageda.

La Fundació Astres  va explicar tots els projectes i serveis que desenvolupa el CET a Terres de l’Ebre com l’arròs Simul, La Balca, serveis forestals, bugaderia, … Fent èmfasi amb una altra forma de fer economia i generació de llocs de treball. S’ha de destacar l’assistència a la sessió amb més de 80 persones que van obrir una diàleg força interessant amb el ponents.

talentastres

WordPress Anti-Spam by WP-SpamShield