Xerrada sobre Ètica a l’escola de pares de Can Font

Aquest mes de juny, i en el marc del programa Escola de famílies, es va realitzar a la residència Can Font de la Fundació Astres una xerrada amb el Dr. Joan Canimas, Doctor en Filosofia i Màster en Bioètica i Dret, Coordinador científic de l’Observatori d’Ètica Aplicada a l’Acció Social, Psicoeducativa i Sòciosanitària. Professor associat de la Universitat de Girona i professor consultor de la Universitat Oberta de Catalunya, on imparteix classes d’ètica aplicada als Graus d’Educació Social, Treball Social i Pedagogia.

La xerrada va ser molt interessant i en el transcurs de la mateixa es va parlar dels dret de les persones amb discapacitat intel·lectual i de com respectar-los donant els suports necessaris sense ser excessivament paternalistes, ni permissius, cosa que suposi un abandonament.

etica_astres
Imma Bellatriu Garcia
Directora Tècnica Residència Can Font i Servei D’Atenció a la Discapacitat Pla de la Selva
(Fundació Astres)