Roland fa equip amb Astres i Can Moragues!

La setmana passada, Can Moragues i la Fundació Astres van rebre una visita de treball molt especial: i és que els i les professionals de l’empresa tecnològica Roland, en el marc d’un acció de Responsabilitat Social, van destinar una jornada a col·laborar amb el projecte social i ambiental que desenvolupa l’obrador ecològic de melmelades i salses de Riudarenes.
Durant la Jornada l’equip Roland, va realitzar obres de millora a la finca que gestiona la Fundació Emys: van instal·lar una gran pèrgola de fusta, van replantar una zona d’aromàtiques, un camp de ratafia i van fabricar 4 taules en un taller molt divertit i dinàmic que va conduir la Fundació Astres. En aquest taller, els professionals de Roland van conèixer l’Irene i en Llorenç, dues persones amb diversitat funcional que els van poder mostrar les seves capacitats per treballar la fusta i la seva simpatia i bon tracte.

L’activitat va ser un èxit i des d’aquí volem agrair a:

• els i les professionals de Roland per la seva bona disposició, simpatia i ganes,
  • l’empresa Concep-t, que va fer possible la trobada i per la seva bona organització, i
  • Tots els que hi vau participar, compartint coneixements i somriures.

Esperem repetir ben aviat!