Teatre a Fundació ASTRES

Un any més, la Fundació ASTRES s’ha afegit al projecte de teatre social de l’entitat Escenaris especials .

Aquest any, amb l’espectacle Revolució, els participants de la Fundació ASTRES han demostrat les seves dots artístiques i han après a canalitzar les seves emocions a través del teatre i l’expressió corporal. revolució ( 2016)

Us deixem algunes frases que demostren com, tots ells,  han gaudit del teatre, són un recull extret de l’entrevista de satisfacció que des d’escenaris especials es fa a tots els participants dels tallers de teatre.

“Ha estat molt xulo, m’ho he passat molt bé amb vosaltres i vull seguir. El que m’agrada més de l’obra és quan pago el taxista amb les joies de la mare. A mi m’ajuda. A la meva mare li va agradar molt l’obra. A la Planeta m’ha agradat més” (Jordi)

“M’agrada fer teatre pq estic amb els amics i perquè és diverit. A la meva mare li va agradar molt l’obra.” (Alan)

“Quina escena t’agrada més? Quan escombro. Estava malalt però volia fer teatre” (Joan)

“Tornaria. M’agradaria sortir amb la Raquel a l’escena. M’agrada molt fer teatre, perquè m’agrada fotre bronca de mentida i quan feiem de monstres. M’agradaria fer de mecànic.” (Josep)

“Me gusta por lo que más, por la música. Porque me gusta la música. Porque tiene sonidos que me gustan mucho. Me gusta más actuar que hablar, moverme.“(Pere)

Des de la Fundació ASTRES volem agrair a Clàudia Cedó i a tot el seu equip, la il.lusió, i creativitat que posen en tot el projecte. De segur que l’any vinent hi tornarem.