Els productes Can Moragues membres del club Gourmet del Corte Inglés

Les melmelades i salses ecològiques Can Moragues, producte elaborat per la Fundació Astres en col·laboració amb la Fundació Emys, dedicada a la custòdia i protecció del territori, el trobareu a la venda properament en qualsevol dels 25 Clubs Gourmet de El Corte Inglés a l’Estat espanyol.

Per aquells que no ho conegueu, el Club Gourmet del Corte Inglés és el referent de productes d’alta qualitat, cosa que ens permetrà tenir un aparador extraordinari per seguir fent difusió i incrementar les vendes dels nostres productes de proximitat, que conserven la natura i que aporten valor social.

moragues

Un pensament sobre “Els productes Can Moragues membres del club Gourmet del Corte Inglés

1. Estic tastant la melmelada de pera amb menta. Deliçiosa! El toc de menta gairebé imperceptible però present. Molt i molt bo. Bona feina!
    Vaig comprar-lo ahir a Bilbao, boutique del gourmet.
    I lo millor de tot, en tastan tan bona cosa he sabut QUI ho ha fet, no coneixia la fundaçió, ara la conec.
    Repetiré i tant!