Cursa Solidària de Sta. Coloma de Farners!

El passat dissabte, dia 17 de setembre, els nois i noies del Centre Ocupacional i de la Llar residència de Santa Coloma de Farners, així com de la Residencia Can Font de la Fundació Astres van participar a la cursa solidària organitzada des del Club Olímpic de Sta. Coloma de Farners.
Tot i la mala previsió del temps i que la pluja va fer patir als organitzadors fins l’últim moment,  la meteorologia va concedir una petita treva i a les 17:30h es donava el tret de sortida a les diferents curses organitzades: per grups d’edat i  distància.

Els nois i noies de la Fundació Astres es van distribuir en tres modalitats i uns van participar a la cursa de 400m, altres a la de 2,5 kms i els últims a les de 5 kms. A l’arribada a meta, els participants van rebre un petit obsequi, entre ells, una medalla. Se’ns dubte va ser una bonica i esportiva jornada de la qual els nois i noies en van gaudir molt.cursa-solidaria
Finalment, volem agrair a totes les entitats que van fer possible aquest esdeveniment esportiu amb el seu suport, i especialment a “L’Obra social de La Caixa”, que va posar a disposició de l’esdeveniment un grup de voluntaris i voluntàries que van facilitar la participació de tothom. Gràcies a tots ells i felicitats a tots els campions que hi van participar!