Llegim al Llémena: el Bosc de Llibres amb Astres

La Fundació Astres,  concretament la Residència Can font de Llorà i el Centre Especial de Treball, participen del projecte pioner, liderat per l’Ajuntament de Sant Martí de Llémena , ‘Llegim al Llémena: el Bosc de Llibres’, un projecte que consisteix en la ubicació de caixetes de fusta plenes de llibres en diferents paratges emblemàtics del municipi.

El passat 18 de setembre es va inaugurar la caixeta de fusta ubicada a la plaça de l’Ajuntament de Sant Martí de Llémena , ha estat construïda pel CET i  hi trobareu llibres de caire social, triats per la Residència Can Font de la Fundació Astres.

La idea és que els visitants i els habitants de la vall de Llémena descobreixin paratges d’aquest racó del Gironès i la Garrotxa tot gaudint de la natura i la lectura. L’acció es complementarà amb un plafó ubicat a cada punt informatiu del municipi on es podrà consultar la informació i la ubicació de totes les caixetes de fusta.

llegir_astres