El CET Astres Terres de l’Ebre a l’acte de reconeixement públic de la Diputació de Tarragona

El passat dilluns 4 d’abril, el CET de Fundació Astres va assistir a l’acte de reconeixement públic organitzat per Diputació de Tarragona de totes les entitats que treballen per la inserció sòciolaboral i la preservació de l’entorn a través de l’Obra Social “la Caixa”.
L’acte va tenir lloc en el marc del desè aniversari de l’acord de col·laboració, que des de l’any 2006 ha permès fer un total de 128 intervencions mediambientals al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Totes les actuacions han estat orientades a la preservació, la prevenció de riscos i la millora d’entorns naturals que repercuteixen positivament en la salut humana i contribueixen a disminuir l’impacte del canvi climàtic.
Els projectes durant aquests 10 anys, han aconseguit tenir un millor medi natural i la inserció sociolaboral de 647 persones amb dificultats d’accedir al mon laboral en 59 municipis diferents.