El 16 de juliol s’inaugura ‘El Rebost’ de Can Moragues

El proper 16 de juliol s’inaugura ‘El Rebost de Can Moragues un espai de venda i degustació de varietats locals per a facilitar la compra i coneixement de la biodiversitat agrària cultivada i la seva degustació en plats senzills que facilitin al ciutadà una experiència completa amb els productes disponibles. L’espai disposarà de productes de varietats locals de les finques en custòdia així com altres productes de projectes sòcio-ambientals del territori d’Alt Valor Natural i altres productes com a suport amb la intenció de cobrir una compra bàsica alimentària d’una família mitjana del país. A més també es vol incentivar nous productors en custodia per augmentar la varietat de productes a la venda a la botiga i explorar nous productes de producció a l’Obrador de melmelades.

Aquest projecte està impulsat per la Fundació Emys en col·laboració amb la Fundació Astres, l’Ajuntament de Riudarenes i la Generalitat de Catalunya. Tant la Fundació Emys com la Fundació Astres tenen un compromís en assegurar que el màxim personal del projecte sigui de col·lectius desafavorits del territori assegurant així la sostenibilitat social del projecte, a més a més de l’ambiental. Els beneficiaris d’aquest projecte seran, per tant, els treballadors de col·lectius desafavorits, els agricultors en custòdia de la Fundació Emys, altres agricultors en entrar en custòdia o en la producció ecològica d’Alt Valor Natural.