Coneixes la nova campanya de DINCAT “Tens drets, ho saps?”

“Tens dret, ho saps?” és el nou material de difusió que ha elaborat l’Observatori de Drets de Dincat, federació que agrupa les entitats catalanes que treballen per a les persones amb discapacitat intel·lectual, de la qual Fundació Astres en forma part.

El díptic explica que les persones amb discapacitat tenen els mateixos drets que qualsevol altra persona i són iguals davant la llei i anima a conèixer-los i a defensar-los. Alguns d’aquests drets són l’accessibilitat, la vida independent, el treball, la seguretat, la salut, la presa de les pròpies decisions, la igualtat, l’educació, la participació, la llibertat afectiva i sexual, l’oci i la cultura i la intimitat.

Consulteu el material:

L’Observatori de Drets de Dincat està format per un grup de persones que donen a conèixer els drets i que demanen que es defensin quan es vulneren. Es pot contactar amb ells a través del correu observatoridrets@dincat.cat i seguir-los al facebook @ObservatoriDrets.