Setmana commemorativa del Dia Mundial de la Salut Mental, del 3 al 10 d’octubre #dmsmgi17

Girona serà el dissabte 7 d’octubre la capital catalana de la salut mental 2017. Amb el lema “Salut Mental, a la comunitat i a la feina”, la ciutat acollirà l’acte central del Dia Mundial de la Salut Mental a Catalunya, un esdeveniment festiu i reivindicatiu organitzat per Salut Mental Catalunya i l’Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques, amb el suport de l’Institut d’Assistència Sanitària (IAS), la Fundació Drissa i la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines.

Més de 1.500 persones es donaran cita a la plaça Salvador Espriu, lloc de la celebració, amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental i amb la voluntat de debatre i alhora divulgar, reflexionar, reivindicar i també celebrar la diada, les entitats gironines despleguen un any més un programa d’activitats divulgatives arran i arreu de la demarcació, que compta amb la participació de les diferents entitats i institucions del territori que treballen en salut mental i que s’hi han volgut sumar.

Us convidem a tots i a totes a formar-ne part.

Descarrega el programa AQUÍ