Dia Internacional de les persones amb discapacitat

Avui, diumenge dia 3 de desembre celebrem el Dia Internacional de les persones amb discapacitat i des de Fundació Astres ens sumem a “Tu i jo, els Mateixos Drets“, una campanya de Dincat per reivindicar els drets de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Les persones dels Centres Ocupacionals de Girona i Sta Coloma de la Fundació Astres volen compartir amb vosaltres aquestes imatges per tal de recordar que les persones amb discapacitat som part de la societat i que cal eliminar barreres vers aquest col·lectiu.

Dincat Federació agrupa 300 entitats entitats socials i representa els drets de més de 30.000 persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies a Catalunya. La Federació compta amb un Consell de Participació de les persones amb discapacitat i dóna suport a l’Observatori dels Drets, un grup de persones que treballa, des de l’autogestió i el foment de la participació en la vida associativa i comunitària.