Els professionals del demà

A la Fundació Astres volem que el nostre dia a dia serveixi també per la formació dels professionals del futur. Per això estem oberts als pràcticums de les diferents formacions que tenen a veure amb la nostra feina.

En aquest sentit, cada any rebem estudiants de diverses disciplines, com ara

• CFGS d’Integració social,
  • CFGM d’atenció a la dependència,
  • grau d’educació social,
  • grau de psicologia,
  • grau d’infermeria, i
  • d’estudis com el  Postgrau en Malaltia Mental i Alteracions de la Conducta en Persones amb Discapacitat Intel•lectual.

El passat 18 de març, responsables de la fundació, van assistir a la xerrada impartida per la Joana Frigolé a la Facultat d’Infermeria de la Universitat de Girona, on es va parlar sobre la Gestió de les emocions en la pràctica professional.

“Que el nostre dia a dia serveixi també per  la formació dels professionals del futur”

En la mateixa línea, membres de l’equip de la Residència Can Font, van participar a la 2a Jornada Meeting point que organitzava la Facultat d’Infermeria per explicar aquesta nostra vessant d’espai de  contacte amb la pràctica professional per a futurs actius del nostre sector.