El 3-D assisteix virtualment a l’exposició”Estigma i discapacitat”

DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall presenta l’exposició virtual “Estigma i discapacitat” el proper 3 de desembre, coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

La mostra està concebuda com una visita guiada virtual que, a partir de dades i testimonis de persones usuàries i de professionals, vol servir per conèixer i aprofundir en conceptes com l’estigma i l’autoestigma. A més de convidar a la reflexió, l’exposició també presenta algunes iniciatives creades per combatre l’estigma.
Lluís Marroyo, director de la Fundació Campus Arnau d’Escala; Èlia Llinàs, documentalista de DIXIT Girona i membres de Multicapacitats, entitat col·laboradora en la preparació de l’exposició, ens presentaran l’exposició, i ens acompanyaran en aquest recorregut virtual.

Guarda’t la data: 3 de desembre de 2020, 17h – 18.15!
L’exposició està oberta a tothom, per seguir-la sols necessitaràs inscriure’t i un ordinador amb internet, t’hi animes?