#aixòsíqueno: reivindiquem els nostres drets!

El dia 3 de desembre, es celebra el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i des de la Dincat, Federació que agrupa a més de 300 entitats de l’àmbit de les persones amb discapacitat intel·lectual a Catalunya i de la qual, la Fundació Astres en forma part, volem que sigui una data reivindicativa per insistir de nou en aquells greuges que continuen encallats i sense resoldre’s, que són urgents i que vulneren els drets de les persones amb discapacitat intel·lectual.

És per aquest motiu que convoquem una nova mobilització el dimecres 25 de novembre a les 18:30h a la Plaça de Sant Jaume a Barcelona. Fem una crida perquè les persones amb discapacitat, les famílies, els professionals i les entitats que donem suport al col·lectiu, us sumeu a la concentració “Esteu trepitjant els nostres drets. Això sí que no!” perquè hem de continuar reclamant els suports i els recursos que les persones necessiten i que són indispensables per a la seva autonomia, dignitat i qualitat de vida.

Trobareu tots els detalls de la concentració a les xarxes socials de Dincat: al seu perfil de Facebook i al de Twitter (grupdincat amb el hashtag #aixòsíqueno). Si voleu, podeu difondre l’acció penjant el cartell, posant-lo a la vostra signatura de correu electrònic, enviant-lo als vostres contactes o fent-ne difusió a través de les xarxes socials (ja sigui via Facebook o al Twitter amb l’etiqueta #aixòsíqueno).

aixosiqueno