Torna La Liga Genuine Santander!

Des dels seus inicis, persones ateses per la Fundació ASTRES participen de l’equip del FC Girona a la lliga Genuine, en aquesta nova temporada hi trobem en: Joaquin, Jesús, Jordi i en Pere de Can Font i la llar de Santa coloma de Farners

Torna La Liga Genuine Santander i ho fa amb importants novetats que mostren el seu constant creixement. Aquesta temporada 2019-2020 es dona la benvinguda a sis nous equips: Betis, Cádiz, Tenerife, Elche, Granada i Getafe fent un total de 36 clubs que competiran en sis seus diferents.

La competició donarà el tret de sortida els dies 15, 16 i 17 de novembre a Tarragona, on el Nàstic serà l’amfitrió.

La Liga Genuine Santander és un projecte integrador de responsabilitat social que consisteix en una lliga de futbol, de competició mixta amb futbolistes de més de 16 anys i amb més del 33% de discapacitat intel·lectual.

La competició es desenvolupa en la modalitat de “futbol 8”, en partits de quatre parts de deu minuts cadascuna. A més de la classificació esportiva, en funció del resultat dels partits, La Liga Genuine Santander compta amb una classificació Fair Play en la que es premia el bon comportament i altres accions positives de jugadors, entrenadors i aficions.

El Girona FC és un dels 17 equips “fundadors” de LaLiga Genuine. El projecte inicial va ser impulsat pel Nàstic de Tarragona que va encomanar el seu entusiasme a La Liga i a una sèrie de clubs que van participar en la primera edició, la temporada 2017-2018, entre ells el Girona FC. Aquesta iniciativa, pionera a tot el món, ha crescut any rere any ja que cada instant dels partits Genuine és futbol en estat pur.

Els desitgem que s’ho passin molt bé i els augurem molts bons resultats.