Solidaritat Voluntaris/es Telefònica Girona

El desembre de 2011, un grup de treballadors/es de Telefònica Barcelona, van decidir celebrar de forma diferent el clàssic dinar de Nadal d’empresa. Van convertir un àpat de Nadal en una trobada amb fins solidaris. Des d’aleshores, s’han celebrat dinars solidaris a diverses ciutats de dins i fora de l’Estat espanyol.

A Girona, persones treballadores i persones jubilades de Telefònica-Girona es van reunir per celebrar el seu dinar solidari el passat 29 de novembre, al restaurant “El pati verd” de Girona. Té un gran valor social que un grup de persones de manera voluntària i desinteressada es moguin per organitzar tota la logística que significa preparar el dinar solidari i aconseguir un gran nombre d’assistents.

Els donatius recaptats seran a favor de la Fundació ASTRES, i en el marc del dinar solidari, Glòria Fàbrega i Anna Suñer, van poder donar a conèixer el projecte d’Astres a totes les persones assistents (unes 70), donant visibilitat a les persones que atenem en els diferents serveis de la fundació.

La donació servirà per dotar de material la sala d’estimulació sensorial i relaxació que el Centre ocupacional de Girona, està apunt d’estrenar.  També es va aprofitar per explicar el projecte d’acolliment familiar.

Agraïm la solidaritat de les persones voluntàries de Telefònica-Girona, que van pensar en nosaltres. Pepa, Isabel, Maria i Isabel moltíssimes gràcies!!!