Pel Temps de Flors bijuteria i producte propi de la Fundació Astres!

parada_Temps_Flors_Astres_2013
Detall d ela parada que tenim al Pont de Pedra pel Temps de Flors. Foto. Fundació Astres

És Temps de Flors a Girona. Aquests són uns dies ideals, si el temps ho permet, per passejar per la ciutat i descobrir (o redescobrir) patis i racons de la ciutat més florals que mai!

Si aquests dies veniu a Girona pel Temps de Flors us animem a passar per la nostra parada de bijuteria i producte propi que tenim al Pont de Pedra de Girona. Hi trobareu una àmplia gamma de productes elaborats pels Centres Ocupacionals de Girona i Santa Coloma de Farners i per la Residència Can Font!

En aquest calendari hi trobareu els dies que tenim parada pel Temps de Flors, però també d’altres dies, find al mes de juliol, a Girona i a Santa Coloma de Farners!

Us esperem!

Calendari de les parades de producte propi de la Fundació Astres a Girona i a Santa Coloma de Farners entre març i juliol de 2013