La Fundació Astres participa a “Para Nuestros Héroes” de la Fundación Álex

Basquet_Astres_2013_aLa Fundació Astres s’ha presentat a la 4a edició del Projecte de Beques pel foment de l’esport adaptat “Para Nuestros Heroés”, projecte que vol rendir un petit homenatge a aquelles persones amb diversitat funcional que es superen diàriament i a les famílies i professionals que els ajuden a gaudir d’una bona qualitat de vida.

“Para Nuestros Heroés” concedirà 8 ajudes econòmiques per valor de 3.000€ cadascuna a l’esport adaptat de les diverses entitats que s’hi presentin, per generar un canvi o millora en la realitat dels col·lectius beneficiari millorant-ne els equipaments, materials, logística,…

Aquest iniciativa està impulsada per la Fundación Álex, una entitat sense ànim de lucre que impulsa projectes relacionats amb la infància desprotegida i amb la integració de persones amb diversitat funcional a través de vies com l’esport, i compta amb el suport de la Fundació Laureus España i el diari esportiu Marca.

Com es decidiran els projectes guanyadors?
Per tal d’implicar a tota la societat en aquest projecte hi ha en marxa una votació popular on podeu consultar les entitats i projectes que s’hi ha presentat i els podeu votar. Aquesta votació ajudarà a difondre aquest projecte i alhora ajudarà als components del jurat (format per Óscar Campillo, Ferran Martinez, Almudena Cid, Alex Corretja, Juan Pedro Calvo y Mercedes Coghen) a decidir els 8 projectes guanyadors. El veredicte final es donarà el 31 d’octubre.

Ens voteu? Cliqueu aquí!