dincat_drets
El proper 20 d’octubre a les 18h el Centre Ocupacional Girona de la Fundació Astres organitza una xerrada que du per títol ‘No miris al meu calaix: respecte i reconeixement dels drets dels nostres familiars’ que anirà càrrec de José Manuel Gazulla i d’Emili Grande de l’Equip de Formadors DINCAT.
Aquesta activitat permetrà conèixer els drets que estan relacionats amb la inclusió a la comunitat i explicaran en com la família pot ajudar al seu fill o familiar a promoure la seva inclusió a la comunitat i a com reivindicar, en el cas que no es respectin els seus drets.

Alguns objectius de la xerrada

• Conèixer alguns Drets de la Convenció de les Nacions Unides .
  • Identificar situacions a casa on cal respectar els drets del nostre familiar amb discapacitat intel·lectual
  • Veure la importància del canvi d’actitud que suposa concebre a les persones amb discapacitat com a ciutadans i ciutadanes de ple dret.

Quan:   El dijous 20 d’octubre les 18.00h.
On:    Centre Ocupacional Fundació Astres Girona
Qui farà la Xerrada:  Jose Manuel Gazulla i  Emili Grande – Formadors en drets de Dincat.

Preguem que confirmeu assistència trucant al 972 21 44 04 a la Cristina.