“El rei bastard”, l’obra de teatre protagonitzada per usuaris de Fundació Astres

Escenaris Especials és un projecte que promou el teatre com a activitat en centres que treballen amb persones en risc d’exclusió social. Aquesta activitat permet obrir els escenaris perquè els projectes teatrals que han estat preparant els usuaris es representin davant del públic.

Un any més, la Fundació Astres hi participa, concretament són la residència Can Font i el Centre Ocupacional de Santa Coloma, qui ja estan assajant i preparant-se per representar l’obra “El rei bastard”, juntament amb laFundació Ramon Noguera i l’Escola Palau i el CSM (Centre de Salut Mental) Girona. La representació serà el dia 11 de juny a les 17h en un escenari molt especial de Girona: els Banys Àrabs.Clàudia Cedó, coordinadora d’Escenaris Especials, fa 9 anys que treballa en aquest projecte perquè ha trobat en el teatre una forma perquè persones amb risc d’exclusió social puguin fer desaparèixer damunt l’escenari totes les etiquetes que els envolten. A més, el teatre és una activitat que permet treballar la intel·ligència emocional.
Si esteu interessats, podeu veure el programa d’aquest 2017 a aquest enllaç.